Jääsaari RPG
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Jääsaari RPG

Peli foorumi
 
PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Karra - Laumaton

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Linnie98
Vierailija




Karra - Laumaton Empty
ViestiAihe: Karra - Laumaton   Karra - Laumaton Icon_minitimeTi Tammi 10, 2012 7:25 pm

Karra - Laumaton Karra
Nimi: Karra
Kutsutaan: Karra
Ikä: 3 vuotta
Skp: Narttu
Laji: Koira
Rotu: Sekarotuinen
Lauma: Laumaton
Asema: Ei asemaa

Ulkonäkö:
Naaraalla on pitkät ja hoikat jalat, suuret silmät ja siro pää. Sen korvat ovat kolmiomaiset ja pystyt kuin huskyllä. Turkki on puolipitkä ja kaksinkertainen, säkäkorkeus lähentelee 65 centtimetrkiä. Naaras muistuttaa hieman saksanpaimenkoiraa. Se on erittäin kestävä ja vahva saalistaja. Sen turkki on valkoinen ja silmät siniset. Hieman susimainen. Karralla on pitkä häntä ja suuret tassut. Naaraan ruumiinrakenne soveltuu ankariin olosuhteisiin.

Luonne:
Karrasta voi saada aluksi vähän ylimielisen kuvan, mutta ystävilleen se on rauhallinen ja kiltti. Karra on nopea tutustumaan, mutta väärinkäsityksiä voi syntyä. Naaras osaa hurmata uroksia ja moni on langennut tämän kauneuteen. Karra tietää olevansa kaunis ja tahtoo yleensä aina muiden huomiota. Muiden narttujen kanssa Karra ei välttämättä tule toimeen aivan yhtä elegantisti kuin urosten. Karra pitää pennuista ja se haluaisi omia. Naaras pitää metsästämisestä muttei osaa tehdä sitä ryhmässä. Siksi se suosii pienempiä seurueita. Suuret porukat hermostuttavat sitä. Karra ei tahdo kenenkään tietävän synkästä menneisyydestään. Se tahtoo näyttää aina mahdollisimman positiiviselta tai salaperäiseltä.

Menneisyys: Karra syntyi kaukana etelässä pieneen laumaan, jonka kimppuun hyökkäsi lauma punaisia susia. Karra oli tuolloin vasta kahden kuun ja se pakeni vanhemman kahdeksan kuukautta vanhan veljensä kanssa. Muu perhe jäi jälkeen eikä Karra nähyt niitä enää. Karran veli piti Karrasta huolta ja pian Karra oli jo kyllin iso vaeltamaan. Karra ja Karran veli lähtivät yhdessä kohti pohjoista. Ne kävivät läpi monta seikkailua ja lopulta ne kuulivat paikasta nimeltä Jääsaari. Karra ja Karran veli lähtivät kohti saarta, mutta veli kuoli matkalla sillä se ei jaksanut uida ja kannatteli Karraa. Karra huuhtoutui rantaan ja nyt se etsii paikkaa saarella.

Muuta: Pitää voikukista

*Karra kiersi lumista ohuelti jäätynyttä lampea ja katseli ympärilleen. Sen kauniit siniset silmät eivät havainneet mitään mielenkiintoista ympäristössä. Hän, Karra, istuutui paikalleen ja alkoi peilailla itseään jään pinnasta. Karra luimisti sievät korvansa ja hymyili itselleen.* Ai että olen kaunis. *Naaras tuhahti ja kiersi häntänsä kippuralle viereensä* Haah? *Narttu kuuli rasahduksen puskasta ja jäi tuijottamaan siihen suuntaan* Ku-kuka siellä?! *Naaras kysyi hieman hätäisesti yrittäen pitää äänensä rohkeana* Minä olen Karra enkä minä pelkää! *Valkoinen naaras sanoi reippaamalla äänellä jossa värisi pelko* Tule esiin, kuka ikinä oletkaan!! Näytä itsesi! *Karra komensi nyt selkeämmin ilman että pelko kuului enää sen äänestä ja nousi ylös katsoen tuimasti varjoisaa metsää* Jos et pian tule, minä lähden. *Karra lähtisikin jos vieras ei tulisi esiin.*
Takaisin alkuun Siirry alas
Lasikuula
Ylipäällikkö
Ylipäällikkö
Lasikuula


Viestien lukumäärä : 156
Join date : 15.07.2011
Paikkakunta : Savonlinna

Karra - Laumaton Empty
ViestiAihe: Vs: Karra - Laumaton   Karra - Laumaton Icon_minitimeTi Tammi 10, 2012 7:36 pm

Ensimmäinen kysymys - joka nyt on ihan vain varmistus, koska kuva ei ole omatekemäsi - onhan sinulla lupa käyttää sitä?

Seuraavaksi itse hahmoon. Ensimmäinen hahmo ei voi olla laumaton. Valkeita susia hyväksytään Revontulisotureihin.

Hahmo vaikuttaa oikein mukavalle, hieman harmittaa, kun tiedot ovat juuri tasan sen lauserajamäärän sisällä, mitä peliin vaaditaan. Enemmän tietoa olisi ollut mukava lukea Smile Tämä oli kuitenkin tiivis ja selkeä paketti, jonka mielelläni kelpuutan hahmokaartiimme Wink

HYVÄKSYTTY, kunhan korjaat lauman ja ilmoitat, onko kuvaa luvallista käyttää!
Takaisin alkuun Siirry alas
Linnie98
Vierailija




Karra - Laumaton Empty
ViestiAihe: Vs: Karra - Laumaton   Karra - Laumaton Icon_minitimeTo Tammi 12, 2012 3:21 pm

Kuvan copyt lukee kuvassa ja se on vapaasti käytettävä lineart eli siihen on lupa ja itse väritin sen.
Voin merkitä sen revontulisoturiksi. Sitten menneisyyteen tulee sellainen lisä että se liitty niihin kun pääsi saarelle ja löysi ne.
Teen sen tunnuksen. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Lasikuula
Ylipäällikkö
Ylipäällikkö
Lasikuula


Viestien lukumäärä : 156
Join date : 15.07.2011
Paikkakunta : Savonlinna

Karra - Laumaton Empty
ViestiAihe: Vs: Karra - Laumaton   Karra - Laumaton Icon_minitimeTo Tammi 12, 2012 8:27 pm

Asia selvä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Karra - Laumaton Empty
ViestiAihe: Vs: Karra - Laumaton   Karra - Laumaton Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Karra - Laumaton
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Kuro Delektro / Laumaton
» Lizziah / naaras/ laumaton

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Jääsaari RPG :: Yleinen ylläpito :: Uudet hahmot-
Siirry: